Bra saker

Som jag skrev senast, torsdagen var en bra dag.
Fredagen var också en bra dag.
Beröm från en person jag ser upp till. Mycket. Vars åsikter värmer mer än vad de borde göra.
Bekräftelse på 3 ytterligare månader på verket. Mars ut. Skönt.

Ögongodis är gott.

Yoga är nyttigt. Även om man nästan svimmar när det är slut.

Sov 10 timmar den natten. Var nog lite outsövd.

Lugn och skön lördagmorgon. Ingen stress.
Konsertövning, och kvartettövning. Kvartetten lät faktiskt otroligt bra. Nästan som vi sjungit ihop mycket.
Blickar som säger något.. samhörighet.

Konserten gick bra. Det var galet roligt. Och högljutt. Första gången jag haft öronproppar när jag stått i en kör på en konsert och sjungit. Men åh, roligt.
Mer beröm. Den där kontakten.

Middag med kören. Mycket roligt samtal med C, där även hon kunde bekräfta det jag går omkring och tänker på. Att ifall jag känner den där "instant attraction", så känns det på andra hållet med. Samhörigheten och allt. Det finns där. Det var häftigt att få höra det från en helt oinsatt person, om något egentligen helt annat. Samtalet började i "äktenskapstycke". Och att det är något hos två själar som dras till varandra.  Coolt, att hon som är så otroligt jättegift också förstod precis... preciiiis vad jag menade.

Sen är jag allmänt knäpp. Godiset var inte på jobbet idag på dan. Helt ok. Men när jag väl upptäckte att lampan lyste och dörren var öppen, ens innan jag såg honom själv, så kändes det.. märkligt. Knäpp, that's what I am!

Nu thé, dåliga tvprogram, packning av träningsväska. Sen sömn igen! Har blivit sömnknarkare!!

Åh, livet är så gott, när det är gott!


Kommentarer
Postat av: Pionhed

Oerhört gott när det är gott, absolut!

Jag visste att du tränade, men inte så här mycket. Coolt! Och helt rätt, ut med endorfinerna och må än gottare! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback