Snabba puckar

Nu på morgonen mailar jag iväg lite jobbansökningar.
Det går en timme.
Sen ringer Poolia och vill ha mig på intervju.
Snabbt marscherat - men fantastiskt roligt!

Söndagkvällen spenderades till en början med styrelsemöte och jurymöte inför spexets oscarsgala på lördag. Kortare möte än jag befarade när jag läste nomineringarna. I  år är det ett "tungt" år, med många som är väl värda lovord, även fast bara en kan vinna respektive kategori.
Efter mötet blev det studiebesök på nya Hemköp, och thé hos Josie framför den uppsats hon ska opponera på i veckan. Saknar opponerandet, uppsatsskrivandet och den (faktiskt) rätt konstruktiva fas det är. Uppsatsen i sig behandlade ett väldigt intressant ämne, men de saknade en del viktiga bitar. Ska bli roligt att höra hur det går.. 
Innan hemfärd vid halv ett regnade det.

Efter en helg fylld med skitsnack och stallyktebesök, bilkörande, bröllop, rådjur och möten så känns livet trots allt rätt bra. Sommar på gång, jobbsökeriet går framåt och snart kan jag lägga saker bakom mig.

Idag blir det städning (äntligen!) och tid framför det så kallade pianot.

I'm on roll with life! =)

14:24
Inom loppet av 5 minuter har nu två andra bemanningsföretag hört av sig efter mina mail imorse. Det är GALET! =)

Kommentarer
Postat av: Vicky

Åh! Festligt med snabba puckar! När blir intervjun?

Postat av: Vicky

Very much pommes frites indeed! Stora lycka tillet!

2007-05-28 @ 15:49:21
URL: http://victorioucity.webblogg.se/
Postat av: Jessica P

Vad härligt Mariah - alla intervjuer betyder att du är guld värd!

2007-05-28 @ 16:09:10
Postat av: Suzy

Hej tjejen....trivs du ff med siffrorna på SCB?? Härligt med jobb, ibland kan snabba puckar behövas!! kramis

2007-06-04 @ 17:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback