Jag drömde

Inatt jag drömde något som, jag aldrig drömt förrut...

Inte helt sant kanske. Men jag drömde. Om det har något som helst samband med det (alltför) korta snacket med Y igår, låter jag vara osagt - men det skulle helt klart kunna ha det. Men tendensen att prata om någon, som sedan blir till tankar innan man ska sova resulterar i drömmar. Och jag drömde, denna minns jag (alltför) väl. Huvuddragen? Trygghet, trygghet, trygghet in the arms of the mystery one. Jag blir verkligen inte klok på det här. Men ska väl försöka följa mina egna råd och inte tänka på saken, det distraherar. Distraktion har jag varken lust eller tid med. Men en eventuell verklighet kanske?
S u c k

Andningshålet igår var fantastiskt.
Eskilstuna är väl en stad som inte kändes sådär speciell. Men det var trevligt med en hel dag koncentrerad på körsång. Även om både Otto Olssons Te Deum, och E.Elgars Give unto the Lord, är lite kluriga, så blir det garanterat bra i höst i Nyköping. Även om rösten tog en del slitage, var det så skööönt att äntligen få sjunga lite där jag måste tänka också. Det är så utvecklande när man måste anstränga mer än halva sig på det man sjunger. Låta tankarna och funderingarna ta paus.
SMASK var däremot lite av en besvikelse. Av de fem (sex?) tidigare åren jag sett, så var det här det år med sämst standard. Och det märktes rakt av. Jämn standard var det förvisso, men på något vis något lägre än tidigare år. Däremot är det alltid trevligt att träffa vännerna. För sällan dock.

Hur kan jag vara nervös för hur jag ska ta mig dit, och inte för intervjun på fredag?
Den imorgon känns inte alls.. Vilket är lite märkligt i sig. Vill jag ens ha jobbet om jag blir erbjuden?

Att se framemot:
Linköping på onsdag. Spionage.
Kören
SM
Bröllop
Oscars
Drömjobbet - hör de av sig?

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hur går det med los intervjuos? Något nytt på fronten?

Postat av: Vicky

Ser fram emot en lite längre uppdatering om Linköping, bådar gott att vi är bra mycket grymmare!!! :-D

2007-05-10 @ 15:15:41
URL: http://victorioucity.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback