Semesterkort.

Att sluta på verket var märkligt.
Jag fick blommor som "tack för den här tiden". 
Skönt att känna sig uppskattad, och att jag faktiskt förstod vad jag höll på med.

Ännu skönare med lite semester. Sova så länge jag vill. Göra vad jag vill. (Har bara gått en dag (drygt) och jag är redan lite rastlös...) Imorgon blir det ännu en lägenhetsvisning och på söndagkväll (förmodligen) kommer mor&far ner för lite utforskning av närområdet. Tyvärr tar de inte med sig nån kossa som jag kan klappa på.. synd.

Läsa en bok eller två idag kanske. Allt istället för att pricka verifikat.

Frukost först!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Jaha, "bara" det ;-) Några kul jobb och lägenheter på gång?
Semester, oh, ja, det är fint det. Mycket trevligare än att jobba. Det ska jag ha mer av när jag blir stor! :-)

Postat av: Malin

Men njut lite nu för bövelen! :)

2007-07-24 @ 17:38:31
URL: http://attvilja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback