Motvillig ansökan

1. Hur ska man kunna maila sin handläggare när den inte är i tjänst?
2. Varför måste man söka en tjänst man inte vill ha?
3. Hur skriver man en dålig ansökan?

 - Trevlig kille på AF kundtjänst dock som hjälpte till.
 - För att annars kan akassan dra in ersättningen. Men eftersom jag inte begärt någon ersättning sen i maj, hur kan de då dra in något jag inte har?
 - Dålig och dålig. Oengagerad blev den iaf. Mest synd om arbetsgivarna som måste läsa dålig/tråkiga ansökningar från folk som inte har den minsta vilja att flytta för att kunna ta tjänsten.


Nya livet börjar bra. Frukost med thé och knäckemacka(or). Och i rimlig tid också, intogs före kl.9. Snart dags för lunch mao.  Och så blir det besök på F&S i eftermiddag. Mitt livs första spinningpass (försöken på gymnasiet räknas inte), och frågan jag ställer mig är.. Är det fortfarande outsägligt tråkigt?
Fortsättning följer.. nu ska jag läsa skatterättsboken. 

Kommentarer
Postat av: Vicky

Nej nej, spinning är kul! I allafall i perioder - och mycket beroende på vem som leder passet. Jag skulle ALDRIG kunna motivera mig på egen hand att svettas och bli så trött som man blir på ett spinningpass, så det är all good tycker jag! Go spin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback