Insane.

Ikväll är det så dags igen.
Och jag är nervös.
Och det är helt enkelt galet. Varför skulle jag vara det för?
Visst, en stor del av våren var fylld av räddhågsna tankar och känslor, och planen var att det skulle vara borta nu.
Så nervositeten är väl för att det ska finnas kvar.
Galet - men samtidigt ska det bli så sjukt roligt att få sätta tänderna i höstens projekt, och till viss del vårens.

Annars?
Nåt galet är det. Jag är inte förkyld. Men jag har muskelvärk, huvudvärk och är galet trött.
Lägenhetskontrakt skrevs igår. Så from November så slipper jag the Hills.
Så om nu bara de kunde ringa och erbjuda mig jobb, en plats på BESK-kursen så skulle det här, ändå ganska så bra livet, bli ändå bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback