Inget snus

Och tack och lov för det!!
Träningsvärk, om än ganska modest (tills jag går i trappor), och påtagligt lycklig över träningsstarten.  Ge mig MERA! Träning igår, bra mat i går. Bra frukost idag.. snart lunch. Brabra. Träning imorgon med, och torsdag.

Små glädjeskutt över positiva överraskningar i spexvärlden. Ibland kan små saker göra stora saker så mycket mindre...

Och imorgon ska jag till Västerås. Måste nog läsa på lite mer om företaget, så jag vet vad dom egentligen håller på med, och vad tjänsten kan tänkas göra. Roligt är det i vilket fall.

Odelat positivt är livet inte. Men så gott som.

Kärlek!

Kommentarer
Postat av: Vicky

Hello!
Jag måste hoppa över mötet ikväll till förmån för en översättningsfil som ska vara klar och inskickad ikväll. Frågan är dock när vi ska ta det nästa gång? Är det bråtto bråtto?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback