Jag ska aldrig mer handla på Handlar'n..

.. eller vad dom nu heter nuförtiden.

Påsk.. årets påsk har spenderats i ett töcken av illamående, illamående, illamående och illamående.
Matförgiftning (eller dylikt, lika illasint gallanfall - röstar dock på matförgiftning) fredag.
Fredagnatt spenderades i stort sett i badrummet. Har aldrig i mitt liv mått så jävla illa.
Mår fortfarande inte bra. Mår illa, men har börjat försöka äta mer rustika saker än nyponsoppa och fil. (vilket ser otroligt äckligt ut när det kommer upp igen...) Kan i stunder tro att "ooh, jag mår inte illa längre" och så försöker jag röra på mig, äta något, dricka något, och så mår jag illa igen. Men, jag kan iaf fokusera mig på annat än att jag just, mår illa, och har faktiskt lyckats göra flera saker både igår och idag. Men det blir nog inget mer idag.. soffan och dåliga tv-program är nog det jag orkar med.

(nackdelen med allt detta illamående är ju att man inte får någon ork till något.. känner mig helt urlakad) (fördelen är väl ett aldrig tidigare skådat viktras. Bästa bantningsmetoden hittills - eller?)

Urk.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Nämen tjena tjejen! :D
Jodå, jag å Suzer är inbokade ja!
Jag ska även sjunga på slottet! Det du!
Kraaaaaam! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback