Marginalisering

Att känna sig marginaliserad är ingen skön känsla. Nästan som att bli överkörd av en ångvält och uppskrapad från asfalten bara för att köras igenom en jordfräs.  Men samtidigt förstår jag hur det tänks och varför det tänks som det gör - är bara min "jag-vill-bestämma"-hjärna som får sig ett frispel då och då, även om jag rent förnuftsmässigt vet att det inte är några fel i det som tänks, utan faktiskt rätt praktiskt. Jag måste sluta tänka som jag gör.

Vädret trycker ner mig i skosulorna och mitt människoförakt växer. Jag är inte byggd för att tvångsumgås med 45 andra i två dygn. Eller jo, det är jag väl, men.. jag blir så antisocial efteråt. Stänger in mig i min lilla lya och vägrar vara social, blir rent folkilsk. Och ganska otrevlig. Är nog bra att det inte är någon kör denna veckan, för det hade inte varit så fördelaktigt för mig, inte alls.. Förbjuden tanke!

Att ta itu med
* Få säkerhetskopian och faktureringsunderlagen från i våras av Maja
* Få klarhet i revisionen
* Få iväg ansökan till Tingsrätten
* Räkna spexets kontantkassa
* Äta något
* Bestämma vad jag ska göra i spexet iår - Hjälp mig?
* Sluta blogga, börja diska

Kommentarer
Postat av: EmilJ1

*UrNarren tittar förbi och säger hej, kul med alla bloggande spexare* :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback