Underbar, helt underbar.

Som rubriken säger - underbar. Men det är ungefär det jag vill säga. Man ska inte "Jinxa" (djinksa, djinxa?) saker och ting. Speciellt när det inte ens finns en teoretisk chans. Men Underbar!! Me like this man! En riktig man!

Fika med Emma var mysigt. Coffee & Dance är snart ett nytt favoritfik. Familjärt och härlig salsa på köpet. Men chokladbollarna är sjukt stora - nästan en hel måltid.

Skådisarna är mätta och klara, iaf nästan alla. Skönt, då kan vi börja göra saker, så känns det mindre hopplöst när tiden rinner iväg.. Annars känns spexeriet bara bra, känns som ett nytt guldår på gång. Härligt!

På måndag bär det av Norrut. Ingen bebis än, och vid gårdagens telefonsamtal med svägerskan så kröp det fram att hon väldigt gärna ville att jag skulle komma upp. Så jag åker. Man är inte direkt nödbedd när det gäller syskonbarn - och de är faktiskt bara små och söta en gång, sen växer de upp och får attityder och dicilplinproblem..

Nackdelen med att åka är att jag missar både Dödssyndsfest (!!) och inflyttningsfest. Trrråkigt - hade varit sååå roligt att få festa lös lite, var länge sen.  Kommer även missa Adventskonserten, jättetråkigt, speciellt när jag fått löfte om att sjunga alt iår.. och kören är så fantastiskt rolig. Ikväll var det sjukt nästan.. alla var nog extremt trötta. För även väldigt basic kör-saker blev svårt och komplicerat och ofantligt roligt.

Jag trivs som fisken i vattnet, handen i handsken, pjäxan på skidan och osten på mackan - tänk om jag måste flytta, och lämna kören...

Såå trött - blir nog ingen tidig morgon imorgon. Har varit nog med den varan den här veckan, först, Tisdag - morgonjympa på F&S kl.7, Onsdag - tvätttid kl.7, Torsdag - öbobesök innan kl.8, Fredag - borde bli sovmorgon då va?

Lycklig!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Åh, vad glad jag blir, av att du är glad! Och det måste till en fika på C&D någon gång, jag har ju aldrig varit där..

Postat av: Emma

Tack själv för en mysig fika.Precis vad jag behövde en dag som den, under en kurs som denna.

2006-11-18 @ 08:36:17
Postat av: Megadeath

Tjohoo!!!
Gött att se att livet flyter på :o)

2006-11-19 @ 13:37:30
URL: http://megadeath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback