Dilemma

Träna idag var enbart skönt.
Gå på stan efteråt, var kjol-givande, glömde dock att köpa bok.. attans!

Kommer hem, moderskapet ringer, med den otroliga nyheten att min brors kommande bebis har vänt sig med huvet neråt, istort sett fixerad och väger nästan 3kg (1½månad för tidigt!). Så de har bestämt, mor&far & bror&svägerska att jag ska komma upp och vara barnvakt ifall bebisen kommer medans mor&far är på semester. Vilket är med ja, en dryg veckas varsel ungefär. Tydligen kändes det tryggare för bror&svägerska att jag är där utifall bebisen skulle komma, eftersom brorsonen inte ska följa med till BB. Och de har helt klart rätt i att det spelar inte så stor roll var jag är arbetslös. Hu ja. Jag som är såå haj på att köra bil på halkigt underlag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback