Äntligen!

Idag ska jag gå och träna - äntligen!
Har inte vågat än, halsont och sånt krafs i vägen. Men idag känns det bra, så då blir det av! Banne mig! Jättepepp är jag också, men kommer förmodligen halvdö efter halva passet, har inte tränat på allvar sen, eh.. februari kanske? Men åååh så roligt!

Jobbsökeriet går framåt, fick iväg 6 ansökningar igår, och alla känns "rätt". Måste nog erkänna att jag sökt en del som inte känts helt rätt, men som jag sökt ändå, är ju inte som jag fått gå på intervju på några heller (sen den där i augusti).

Livet är härligt!
(undrar varför den unga söta killen alltid jobbar när jag är på konsum....)

Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt!
Jag ska också ta mig iväg och bygga på lite träningsvärk. Visst är det underbart :)

2006-11-07 @ 12:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback